Avatar billede axb2006 Nybegynder
02. februar 2006 - 09:41 Der er 8 kommentarer

Webshop til salg af digitale varer

Er der noget der kender en webshop løsning som understøtter salg af digitale varer.

Forstående på den måde at når en vare er betalt vises en side/sendes et link hvorfra varen kan downloades.

Jeg er interesseret i en færdig løsning som jeg kan linke til fra min egen side. Løsningen skal desuden understøtte int. betalingskort.

Steen Andreasen
Avatar billede kokoko Nybegynder
02. februar 2006 - 23:00 #1
dandomain.dk 's webshop kan sælge filer..
Avatar billede ibka Novice
03. februar 2006 - 15:13 #2
Avatar billede fxj Juniormester
03. februar 2006 - 18:00 #3
OS Commerce kan også, hvis du selv kan sætte det op.
Programmet er gratis, så det "eneste" det koster er din tid ;-)
Avatar billede fxj Juniormester
03. februar 2006 - 18:02 #4
og ellers kan http://bgsys.dk/lux/ sætte det op og hoste

mvh
Flemming
Avatar billede axb2006 Nybegynder
03. februar 2006 - 23:19 #5
itmagasinet.dk ser fornuftigt ud. Jeg foretrækker at betale upfront.
dandomain.dk virker også godt, det bliver blot dyrt i længden.
Jeg har kigget på OSCommerce - det virker som et genialt koncept. Har blot ikke tiden til at sætte det op, og bgsys.dk ser kun ud til at understøtte dankort.

Jeg har egentligt kun brug for en engelsk webshop m/VISA og MC. Jeg vil checke om itmagasinet.dk har engelsk sproglag.

Tak for svarene - vil i svare tilbage, så fordeler jeg point.
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2006 - 23:23 #6
Hvis der er Dankort intigration i burde det ikke være et problem for dem at lave Visa og Mastercard da det reelt bare er den Betalingsgateway der bruges der skal understøtte det samt at du skal have en Indløsningsaftale med PBS International.
Avatar billede fxj Juniormester
05. februar 2006 - 00:04 #7
Avatar billede dystopia Nybegynder
15. maj 2006 - 23:10 #8
Hej Steen

Hvis opgaven stadig er aktuel vil jeg gerne give dig et tilbud på en shop løsning.
du kan kontakte mig på jrc@laika-it.dk for mere information og referancer.

Mvh
johnny