Avatar billede doktoren Nybegynder
09. februar 2006 - 09:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS - siden kan ikke vises

Hej Eksperter

Har siddet og leget med IIS på en WinXP pro installation.

http://localhost/ i adresselinien viser siden jeg ønsker, men jeg kan ikke gøre den tilgængelig for andre end jeg selv. Dermed forsvinder formålet lidt.

1. Hvordan kan andre tilgå min side gennem IIS over internettet?
2. Når jeg skriver min IP-adresse i browseren får jeg fat i min router?
3. Jeg får en fejlmeddelelse: Protected Object
This object on the RP114 is protected. Hvad skal det sige?
4. JEg har ingen firewalls på nuværende tidspunkt.

Håber virkelig nogen er stået tidligt op og gider smide en linie. Hader at sidde fast.

VH
Doktoren
Avatar billede doktoren Nybegynder
09. februar 2006 - 09:32 #1
Jeg har en Netgear RP114 router forresten.
Tror måske det handler om at jeg skal forwarde den trafik der kommer ved at skrive min IP i browseren videre fra min router til IIS-webserver på min computer.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede doktoren Nybegynder
09. februar 2006 - 10:19 #2
Nu har jeg vist løst problemet selv.
Jeg downloadede manualen til Netgear RP114 og læste hvordan man forwarder porte. Det løste problemet.

Den kan dog ikke vise ASP men det jo nok en helt anden historie.
Avatar billede doktoren Nybegynder
09. februar 2006 - 10:19 #3
Lukket