Avatar billede speedy2000 Nybegynder
21. februar 2006 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IP TV og Parabol på PC

Jeg har Windows Media Center kørende, iøvrigt et genialt produkt.

Vi har nu fået IP TV via vores El-selskab, det kører via en set-topboks som skal stå ved hvert TV. Den boks er iøvrigt af ret dårlig kvalitet.

Er der nogen der kender til at få IP TV ind på PCén istedet (set top boks softwaren må kunne findes til PC) ?

Nogen der kender til at køre Pababolen ind over PCén ?
Det må også kunne lade sig gøre, men hvilken software skal jeg bruge ?
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 14:30 #1
ved ikke mht dit IP tv, men sat tv kan du godt, twinham har nogle gode og billige kort (har et selv) og det kører perfekt ;)
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
21. februar 2006 - 14:33 #2
ok, dvs. at istedet for SAT boksen, så smider jeg kablet i kortet og skifter kanal den vej ?
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 14:48 #3
korrekt, du skal dog bare vide at der IKKE findes nogen kort der er gokedt af viasat og canal digital
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:24 #4
Brug for mere hjælp ?
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
22. august 2007 - 14:38 #5
undskyld min sene accept