Avatar billede sonne Nybegynder
21. februar 2006 - 22:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

samme display billede på forskellige PC'ere

Hvordan opretter jeg et displaybillede som kan brugs på messenger på flere forskellige computere ?
Altså sådan at det er underordnet hvilken computer i verden jeg kobler mig op med, så kommer det samme displaybillede frem ?
Avatar billede binde Nybegynder
22. februar 2006 - 01:05 #1
billedet ligger lokalt på din maskine så det bliver ikke let med mindre du slæber en kopi med dig rundt ;-)
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:11 #2
Du kan jo også downloade de smarte dynamiske billeder :D
Avatar billede sonne Nybegynder
22. februar 2006 - 01:27 #3
Det var netop det billede som jo ligger lokalt på en af mine maskiner - det billede kunne jeg tænke mig man kunne lægge et eller andet sted på nettet så man kunne sætte  messenger til at hente lige meget hvilkem computer man startede messenger fra.

Der findes jo en MSN space hvor man kan ligge billeder..
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:53 #4
hehe. Du trykker på billider (Der hvor du kan skifte) Så ståt der download Dynamisk billide.. Tryk der.. Så popper der et vindue frem. Så står der min account eller lign.. Også tryk download
Avatar billede sonne Nybegynder
22. februar 2006 - 17:50 #5
hej jonas drejer >>
Det ser jo meget nemt ud, men jeg kan ikkek lige finde det du skriver om

Når jeg klikker på mit navn (Der hvor du kan skifte)
så kommer disse valgmuligheder http://120353.dk/eksperten_spm689924_1.jpg
og når jeg der klikker på "skift Display Billede"
så kommer disse valgmuligheder http://120353.dk/eksperten_spm689924_2.jpg
Avatar billede sonne Nybegynder
18. september 2006 - 13:21 #6
jeg tror jeg finder en portable IM'er i stedet for