Avatar billede keodk Nybegynder
04. marts 2006 - 15:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forbindelse ml. wifi netkort og router afbrydes periodisk.

Hej

Jeg har et problem med mit trådløse netværk. Netværksprodukterne er fra Linksys.
Router: WRT54GS (Version 4.0)
Netkort: WMP54GS (PCI adapter)
ISP: TDCs via kabelnet.
Kryptering: WPA

Forbindelsen bliver periodisk afbrudt, for så at tilkoble igen. Hvis jeg f.eks. henter en større fil, risikerer jeg at overførslen bliver afbrudt. Kobler jeg op til routeren med almindeligt netkabel kører det stabilt uden udfald.

Håber problemet er til at løse.
Avatar billede peterlund Nybegynder
05. marts 2006 - 18:42 #1
Prøv evt. at ændre kanalen som netværket kører på.
Avatar billede keodk Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:31 #2
En firmware og driver update har nu langt om længe løst problemet.