Avatar billede martinh Nybegynder
05. marts 2006 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp? med at få en plakat til at se mere professionel ud.

Jeg skal lave en forside til mit meget lille, ny opstartet firma, men lige meget hvor lang tid jeg bruger, syntes jeg at det kommer til at se "word" agtigt ud.(nok fordi det er der jeg har lavet det:)

Er der et sted på nettet hvor man kunne få nogle idéer eller er der nogen, (måske kommende designer) der kunne give et bud på, hvordan sådanne en side skulle se ud?

På forhånd mange tak
Avatar billede martinh Nybegynder
05. marts 2006 - 10:11 #1
Computerproblemer er hvad det skal handle om??
Avatar billede miss-g Seniormester
07. marts 2006 - 02:04 #2
Det er bare med at gå i gang med at søge på billeder på f.eks. google.

Søgeord: posters, flyers, brochure osv.
Avatar billede martinh Nybegynder
10. marts 2006 - 14:16 #3
okay