Avatar billede vandpibe Nybegynder
16. marts 2006 - 23:19 Der er 7 kommentarer

videochat-program søges til Apple computer

Hej. En af mine venner har lige anskaffet sig en Applecomputer. Men nu er problemet at vi ikke kan finde et program til computeren, som gør at vi kan videochatte over nettet. Altså at jeg f.eks. bruger messenger og han et andet. Og det skal selvfølgelig være med både video og audio. Vi har prøvet Skype, men det virkede ikke. På forhånd tak!
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2006 - 23:25 #1
Eyeball skulle virke med Apple hvis jeg ikke tager meget fejl. Sad lige med det forleden dag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2006 - 23:33 #2
bærbar eller stationær?
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2006 - 23:35 #3
john_stigers>> Gør det en forskel?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2006 - 23:37 #4
Bestemt - der er chatprogram med i bærbare fra Apple ;)
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2006 - 23:42 #5
Nå nå, din...din...din....nørd. ;)
Der var da også Netmeeting med min stationære PC.
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2006 - 23:45 #6
Men jeg mener altså at der stod noget om Apple på Eyeball da jeg oprettede.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. marts 2006 - 23:48 #7