Avatar billede bootie Nybegynder
23. marts 2006 - 09:55 Der er 1 løsning

How to do Control Library?

Hej xperter

Jeg skal i gang med at kigge på Control Librarys og hvordan man laver sådan nogle.

Jeg mangler en kick starter til at komme igang.

Jeg har læst lidt på nogle ASP Control spørgsmål og der arbejdes med flere slags. User Controls og Custom Controls. Er dette også gældende for applications programmering?

Det jeg skal hen imod er at finde ud af at lave en Office like Navigation Bar som i Office 2003. Man kan selvfølgelig købe den på nettet i form af DotNetBar eller Eyefinder, men vi vil gerne kunne bibeholde videre udviklingen af controllen in-house og så giver det jo også noget uddannelse af lave den selv :)

Så det jeg kigger efter er nogle gode tuts og evt. en grundlæggende forklaring på om asp controls afviger stort fra app controls?

Søgt nettet allerede, men der kommet oftest ASP tuts så dem kunne jeg ikke rigtig bruge.
Avatar billede bootie Nybegynder
01. maj 2006 - 10:27 #1
Lukker igen.