Avatar billede tniels Nybegynder
25. marts 2006 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Scheduled Tasks

Hejsa

Jeg har i dag et job på min server, der bliver afviklet hvert minut. Jeg bruger Scheduled Tasks til at afvikle jobbet med.
Men jeg vil gerne have ændret så jobbet bliver afviklet for hvert 30. sekund. Det kan man ikke rigtig i Scheduled Tasks.

Er der nogen, der har et godt løsningsforslag? Et alternativ til Scheduled Tasks?
Avatar billede razor Nybegynder
25. marts 2006 - 14:39 #1
Lav dig et script der afvikler programmer, sover 30 sekunder, afvikler programmet ...
Avatar billede tniels Nybegynder
25. marts 2006 - 15:01 #2
God idé. Det vil jeg prøve.
Avatar billede tniels Nybegynder
25. marts 2006 - 15:36 #3
Tak for idéen. Det virker perfekt!