Avatar billede docks Nybegynder
21. april 2006 - 12:52 Der er 6 kommentarer

Local-trusted sandbox

Hej Eksperter

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har en projektor fil (.exe) som er min hoved fil. Den skal køre lokalt på brugerne PC (jeg har adgang til brugernes PC og til at sætte dem op osv.).

Hoved filen loader eksterne SWF filer ind som ligger på en server. Disse SWF filer kommunikerer med serveren (henter XML data).

Når jeg prøver at kører min hoved fil så får jeg en Sandbox vialation error. Det er noget sikkerhed i Flash playeren som gør at de filer jeg henter ind i min main ikke kan kommunikere med serveren. Hvad kan jeg gøre for at give dem tilladelse til det?

Jeg har prøvet ALT hvad jeg kan komme i tanke om og læst på Macromedias support, men har rigtig svært ved at finde en løsning på dette. Håber en eller flere af jer kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede kimg Nybegynder
21. april 2006 - 13:36 #1
Dette burde kunne klare det problem, bruger det selv.
Gem som crossdomain.xml og upload det til root på serveren

<?xml version="1.0"?>
<cross-domain-policy>
<allow-access-from domain="*" />
</cross-domain-policy>

Kim
Avatar billede docks Nybegynder
21. april 2006 - 14:56 #2
hmm nej det virker ikke rigtig...jeg har prøvet med deet. Har også forsøgt med allowDomain og også ændret i filen i #Secutiry mappen, men intet held!
Avatar billede kimg Nybegynder
21. april 2006 - 18:46 #3
Jeg bruger swf studio, du kan prøve at sende swf filen til mig , hvis det ikke er tophemmeligt ;-)kimgraa(@)gmail.com slevfølgelig uden ()

Kim
Avatar billede docks Nybegynder
22. april 2006 - 11:09 #4
ja desværre er det noget jeg ikke må sende videre :(
Avatar billede docks Nybegynder
22. april 2006 - 11:10 #5
Hvordan bruger du SWF studio til det? For det kan da være vi kan købe bet hvis det løser vores problem
Avatar billede kimg Nybegynder
23. april 2006 - 12:18 #6
Jeg generer alle exe filer, med swf studio, og jeg må sige at det er genialt.
Med swf studio er jeg ikke stødt på nogen større problemer, med at kalde fra server. Du kan prøve en trial udgave http://www.northcode.com/go?id=v3downloads.v3trial.exe

Kim