Avatar billede soreno Praktikant
22. april 2006 - 13:18 Der er 2 kommentarer

Udfordring: Farven på teksten i uret på taskbaren

Jeg har følgende metode som mangler noget indhold:

private System.Drawing.Color getTextColor() {
  return null;
}

Kan du fylde indhold på metoden således at den, uanset hvilken style/theme der benyttes, altid returnere farven på teksten i uret på taskbaren ?

Der benyttes .NET 2.0 og target er en WinXP maskine.

NB
Hvis man benytter Windows Classic Style, så er uret sort.
Hvis man benytter Windows XP Style (blue), så er uret hvidt.
Hvis man benytter Windows XP Style (olive green), så er uret sort.
Hvis man benytter Windows XP Style (silver), så er uret sort.
Avatar billede anri Novice
24. maj 2006 - 12:56 #1
Tror du ikke bare den stemmer overens med den systemfarve der hedder "HighlightText"?
Avatar billede soreno Praktikant
24. maj 2006 - 13:02 #2
HighlightText er hvid i både Classic og XP (blue) style.

Så den stemmer ikke overens.
:-(