Avatar billede rlj Nybegynder
01. maj 2006 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

hvorfor skal foreningen have en hjemmeside?

Hej
Er blevet bedt om at argumenterer hvorfor min lokale turistforening skal have en hjemmeside.

Jeg kan godt i punktform stille disse op:

- altid opdateret information

- målgruppen er modtagelig for input, idet de aktivt har valgt hjemmesiden

- mulighed for via internaktivitet (levende billeder) at vise de oplevelser som turistforeningen tilbyder

- aldrig lukket, brugere fra hele verdenen kan finde information på trods af tidsforskel.

Og så er det jeg vil spørge jer eksperter hvad jeg ellers kan skrive, kom gerne med jeres bud!

De bedste hilsener
/RLJ
Avatar billede espersen Novice
01. maj 2006 - 12:13 #1
- alt er samlet eet sted (gårdferie, cafémiljø, butikker, restauranter, udflugter m.v.)
  som turist er udbuddet interessant og vi kan vælge flere ting og være forberdte hjemmefra - så vi når flere af de tilbudte ting i vores ferie!)
- gratis reklame - behøver ikke at sende tryksager til de besøgende - de kan selv printe fra siden
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2006 - 15:07 #2
fordi vi leveri det 21. århundrede, hvor folk normalt finder deres informationer på internettet, hvis man lever af at informerer, så er internettet det sted man gør det. Det er klart at der er mere i det end bare en hjemmeside, men det er starten.´

At en turistforening ikke har en hjemmeside, svare til at man forventer at en tlelfonsælger kan arbejde uden telefon. Hvis ikke foreningen kan informerer, hvad har man den så til
Avatar billede espersen Novice
01. maj 2006 - 17:08 #3
relativt billig kommunikationsform - materiale er i nogen grad allerede tilstede - hertil mulighed for at opdateret materialet så det bedre passer til de aktuelle tilbud for årstiden
Avatar billede rlj Nybegynder
02. maj 2006 - 08:00 #4
takker for svarene.... turistformanden blev glad for argumenterne... :-)