Avatar billede allanholmdk Nybegynder
03. maj 2006 - 18:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udvigelse af netværk

Hej alle
Jeg har en Linksys 4 ports wlan router men nu mangler jeg en slot eller 2 og kunne godt tænke mig et par gode råd om dette.. Min opsætning er som følgende : Routeren står i soveværelset hvor der er forbundet 1 pc og en kiss dvd. Der er så trukket 2 rj-45 ind til stuen hvor der er endnu en kiss og en xbox 360 på. Jeg har så en bærbar og en medie center pc på trådløst. Der er en HD selector på vej på markedet inden for kort tid og denne skal også have en net adgang. Jeg kunne i den forbindelse også godt tænke mig at få medie center pcén på kabelføret også, da det trådløse ikke er optimalt med hensyn til hastigheden.
Jeg vil helst undgå at trække 2 nye rj-45 til stuen og købe ny router med flere porte. Ved ikke om det kan lade sig gøre, men kan man købe en hub / adapter der kan fordoble de 2 indgange jeg har i stuen til 4?
Håber mit spørgsmål er til at forstå:-)
På forhånd mange tak for hjælpen.

Allan
03. maj 2006 - 19:01 #1
... bare en "dum" x-port switch på en af RJ-45 portene...
Avatar billede coderdk Praktikant
03. maj 2006 - 19:01 #2
Køb denne: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=176298
Og nogle korte kabler, og smid den i stuen. Du kan bruge en af de eksisterende kabler du har til stuen :)
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
03. maj 2006 - 19:41 #5
Fuck jeg må være dum, blind og ja jeg kan sku ikke finde ud af at give de point i har fortjent. Har set linket nederst men kan ikke markere navnene og derefter acceptere??
Er det fordi jeg køre 800x600 og ikke kan se dele af site??
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
03. maj 2006 - 19:42 #6
Men tak for hjølpen forresten. Bestilte en linksys switch til 250,- med levering.
Avatar billede coderdk Praktikant
03. maj 2006 - 19:49 #7
Folk skal først svare :)
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
03. maj 2006 - 19:52 #8
tak:-)