Avatar billede JohnVamos Nybegynder
10. maj 2006 - 21:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Del af hjemmeside kan ikke vises

Hejsa derude...  Jeg har fået et maga problem !!  min pc vil ikke vise vores hjemmeseide,  kun vores intro.. hvad fuc.. er der galt?? har prøve en format c: og ny installation,  men problemet var der stadig !!!  vores introside kommer normalt,  men når jeg går til indexsite får jeg kun en blank skærm som skriver "Udført" har kigget med highjack, spyware, adaware, cc cleaner og meget andet...  Skal lige siges at dagen tidliger vare der ingen problemer med at se hjemmesiden og at har det heller ikke med andre computer her i huset som viser siden normalt.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!  Hilsen John
Avatar billede backside Nybegynder
10. maj 2006 - 21:59 #1
Link til siden med problemet??
Så er det nok lettere at finde fejlen.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2006 - 22:04 #2
Det var måske muligt at give et indlæg hvis du lagde et link til din side
10. maj 2006 - 22:06 #3
"...format c: og ny installation..."
Hvad med JAVA -> http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp
Avatar billede backside Nybegynder
10. maj 2006 - 23:15 #4
...og hvad med feedback når du nu stiller et spm?
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
11. maj 2006 - 12:54 #5
Hejsa igen...  bummer ja selvfølgelig !!  men hvis man ikke vidste bedre skulle man tro det var løgn !!  Men ikke desto mindre var fejlen at finde på vores server !!!
Svar !!  vores server var blevet hacket, og fejlen rettet!!  forstår dog bare ikke at 2 af computerne her i huset stadig kunne viseden korekt!!  Så hvordan fordeller jeg nu disse point !!  Rødme !!! Føler mig lidt dum her !!
11. maj 2006 - 14:32 #6
"...2 af computerne her i huset stadig kunne viseden korekt!!  ...
Det var nok fordi informationen blev taget fra Cashen på lokal putter.
Prøv at klaske [Ctrl][F5] i IE for at provokere en reload af siden... Er set/læst om før...
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 15:18 #7
Spørgsmålet er besvaret og løst  ?????? Så skal der lukkes
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
17. maj 2006 - 07:44 #8
Gerne !!!
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
17. maj 2006 - 07:45 #9
Men skal lige kunne afgive pointne !! lol