Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Webshop

Kære Eksperter

Jeg skal til at starte mit eget firma op og skal derfor bruge en hjemmeside som kan sælge mine produkter online, webshoppen behøver ikke være så avanceret bare så der kommer en mail til mig med bestillingen, også sender jeg selv en mail retur med kontonr. o.s.v.

Men design og det hele skal laves.

Da mit budget er rimelig stramt, er jeg meget interesseret i at høre hvad dette vil koste? Eller om man kan få en til at lave det free, hvis han får "æren" for at have lavet siden, og dermed måske kan finde flere kunder, da jeg håber på at komme til at sælge godt :-)

Mvh. Den-uvidende-Morten :-)
Avatar billede twotimes Nybegynder
23. maj 2006 - 20:25 #1
ser lige med...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. maj 2006 - 20:35 #2
Hvornår skal det være færdigt senest?
Hvad forventer du ang. pris ? (Hvad er det maksimale du har til rådighed)
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:37 #3
Jamen det skal bare være færdigt hurtigst muligt, selvfølgelig hvis jeg kan spare lidt så kan jeg godt vente lidt :-)

Hmm ved ikke helt angående max. men er det noget du er mand for at lave? Så kan du evt. tilføje mig til msn Molle 2002 @ m s n . com (uden mellemrum) Så kan vi snakke mere om det der?

Mvh.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:39 #4
Det kan være du kan bruge denne.
http://www.oscommerce.com/

Denne side kører på den.
http://www.dt-online.dk/

Her kan du få den hosted.
http://www.unoeuro.com/index.php
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:43 #5
Det ser fint ud, tak skal du have.

Men ville stadig gerne have mit eget design, sådan lidt eksklusivt :-)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. maj 2006 - 20:46 #6
Ifølge reglerne på eksperten er det ikke tilladt at tildele betaling i form af andet end point medmindre spørgsmålet er placeret i kategorierne "Opgaver"

Se:
Hvis der udloddes andre præmier end point, herunder penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådan spørgsmål, behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten.dk - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. Disse skal offentliggøres på webstedet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler, såsom offentliggørelse af svar.

Flyt derfor venligst spørgsmålet til anden kategori så vi kan tale videre udenom eksperten: "Svaret på - eller løsningen til - et sådan spørgsmål, behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten.dk"
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:47 #7
beklager åbner i ny kategori
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:48 #8