Avatar billede bootie Nybegynder
08. juni 2006 - 09:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Snippet farven og VS2005

Hej xperter

Dette er egentlig mere en Visual Studio 2005 spørgsmål, men der var ikke lige en massende kategori eller jeg fandt den i hvert fald ikke.

Når man indsætter en snippet, og det fine grønne tekst fremkommer som man kan tabbe sig rundt i er udfyldt og man som sådan ikke skal bruge det mere findes der så een eller anden shortcut til at slå det nu tralse grønne tekst fra?

Eller skal jeg virkelig til at lukke VS2005 ned og åbne det igen for at fjerne det?
Avatar billede bootie Nybegynder
17. juli 2006 - 22:54 #1
svar
Avatar billede bootie Nybegynder
17. juli 2006 - 22:56 #2
Jeg kan til orientering lige skrive, hvis der var nogle der fulgte denne tråd eller senere hen finder en i en søgning at der er en bug i VS2005 VB. Hvis man laver en C# projekt kan man 'slukke' for sin snippet ved at trykke enter. Dette virker ikke i VB kode. Det giver et andet uheldigt resultat.