Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2006 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter jeg en genvej?

Jeg vil gerne oprette en genvej fra et site jeg har besøgt.
Hvordan kan jeg oprette denne genvej på skrivebordet?
Avatar billede idle Nybegynder
09. juni 2006 - 11:32 #1
Hvis du sidder med en IE, så kan du bare trække indholdet af adressefeltet til dit skrivebord, så får du en genvej.

Alternativt kan du højreklikke på skrivebordet og oprette en genvej og så taste adressen ind der.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2006 - 11:40 #2
Eller:

Filer -> Send -> Genvej til skrivebordet
Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2006 - 11:43 #3
Tak for svaret som du får point for.

Dit alternative svar er OK, men hvordan trækker jeg indholdet af adressefeltet til skrivebordet?
Avatar billede pzymex Nybegynder
09. juni 2006 - 11:49 #4
Du tager bare fat i det lille "Internet explorer" ikon til venstre for URL'en og trækker denne til skrivebordet og vupti!!
Avatar billede a/s Nybegynder
09. juni 2006 - 11:51 #5
Tusind tak for svarene.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2006 - 11:52 #6
Hvis du hellere vil "trække indholdet af adressefeltet til skrivebordet":

Tag fat med musen i kanten af vinduet, så den ikke fylder hele skærmen (Så du kan se lidt af skrivebordet)

Klik på Explorer-ikonet i adresselinjen, hold museknappen nede og træk den ud på skrivebordet.

Slut af med at trække vinduet ud til kanten af skærmen igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2006 - 11:53 #7
Ups, jeg er lidt langsom.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2006 - 12:49 #8
Når du er inde på siden - højreklik på siden og vælg opret genvej