Avatar billede kurtj Nybegynder
09. maj 2001 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Serveren kører af h til...

Står det ikke ret skidt til med den HP-server ??

Jeg mener, med 124-130 brugere burde den vel ikke komme med, kan ikke læse i databasen/siden kan ikke vises.

Håber i overvejer det med den charity ting.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 22:18 #1
Nææ .. de skal bare se at få indført noget brugerbetaling ..
Avatar billede snowball Novice
09. maj 2001 - 22:58 #2
Eksperten har, efter min mening, længe været ved at drukne i sin egen succes og der skal inden alt for længe gøres et eller andet drastisk da det ellers går helt galt ;(

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 23:03 #3
Helt enig med snowball !
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. maj 2001 - 23:03 #4
tjae, Det vil jeg ikke starte en diskution om. Det har der været så tit, samme resultat. Hvor mange vil betale for at svare på ?.  ??
Ikke mig!! Har svaret på noget mere end jeg har spurgt om(såvidt evner rækker :). ;) Såå deet!!
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. maj 2001 - 23:05 #5
Enig!! Så er det bare måden det skal ordnes på.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. maj 2001 - 08:59 #6
Jeg er ikke uenig med jer.

Følgende er igang:

- Ny aftale med HP, som gerne i løbet af et par uge skulle give noget mere stabilitet.

- Launch af det nye engelske site med betaling i stedet for point. Indenfor 1 måned.

- Start på udvikling af Eksperten-Pro, ny overordnet version med ænsdret menu samt div. rettelser.

Det er en ultrakort status. Vi har som sædvanlig meget dårlig tid, og det er tidskrævende at lave alle disse \"mindre\" ting, udover de store rettelser, da der er virkelig mange af dem.

Hvis I har konkrete brugbare forslag til at forbedre økonomien, så der kan findes en ny server, er I selvsagt velkomne til at skrive !
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. maj 2001 - 20:10 #7
Det vil jeg gøre så!! :)