Avatar billede keepr2k Nybegynder
06. juli 2006 - 21:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital Lyd

Jeg har for et stykke tid siden investeret i et Logitech Z-5500 højtaler system og et Creative X-Fi XtremeMusic lydkort.
I øjeblikket kører jeg analogt, men vil gerne have digital lyd.
På hjemmesiden hvor jeg købte sættet læste jeg en kommentar om at man skulle skaffe sig et "SPDIF Koaxial Digital Audio Kabel (MiniJack - Phono)" for at få det bedste resultat.
Jeg har nu søgt på edbpriser og lignende men uden held kunnet finde noget der mindede om MiniJack - Phono eller Koaxial for den sags skyld.
Er jeg på et fejlspor eller er der noget jeg overser?
Avatar billede gertp Nybegynder
06. juli 2006 - 22:15 #1
Avatar billede keepr2k Nybegynder
06. juli 2006 - 22:17 #2
rigtig mange tak