Avatar billede hataffrugt Nybegynder
15. juli 2006 - 20:56 Der er 3 kommentarer

Problem med amilo v2040 pro lyddriver

hejsa,

sm sagt har jeg lidt problemer med min fujitsu siemens amilo v2040 pro's lyddriver, jeg har prøvet at hente deres driver fra:

http://fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html

hvor den beder ig installere en pakke der følger med der hedder:

KB888111_v6.1.22.0_Logo.zip

som skulle være en update til noet HD et eller andet før den vil aceptere driverne.

dette er så gjort, men når jeg kører installationen til lydkortet, får jeg stadig af vide jeg mangler førnævnte pakke... kan dett e skyldes at de ikke virker til XP pro dansk ? ellers er jeg rimelig sat her og håber at der er nogen der har forslag til hvad der kan løse problemet.
Avatar billede azrael Nybegynder
15. juli 2006 - 22:13 #1
Anvender du XP SP1 eller SP2? Jeg mener at kunne huske noget med, at patchen til HD audio skal installeres på en installeret SP2 før det virker.
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
15. juli 2006 - 23:24 #2
det er en SP2 jeg anvender, så det kan desvære ikke vre grunden ti dens modvije
Avatar billede azrael Nybegynder
16. juli 2006 - 19:52 #3
Jeg regner med, at det er denne driver du har hentet: "FSC_1003257.ZIP"

Har du prøvet at pakke arkivfilen "5.10.1.4061_Logo.zip" ud og manuelt at installere driveren via Enhedshåndtering? Selve driveren inkl. .inf-filer ligger i mappen "SMAXWDM" når du pakker "5.10.1.4061_Logo.zip" ud.

Hvis du ikke ved hvordan man manuelt installerer driveren, så meld lige tilbage og jeg skriver en forklaring. :)