Avatar billede the_bma_man Nybegynder
28. juli 2006 - 11:54 Der er 2 kommentarer

Treeview komponent, der kan ALT, MSC++6.0 og MFC

Hejsa.

Jeg søger lidt info omkring diverse Treeview komponenter, og gerne lidt omkring erfaringer med disse også.

Lidt om "min" verden:
Microsoft C++ 6.0
MFC
Ikke .Net :-(

Hvad skal den kunne:
Simpelthen alt :-)
Nej - men det er et krav, at den kan håndtere kolonner - og det skal være _rigtig_ håndtering, så man kan vælge sortering efter forskellige kolonner, size dem osv.
Det er knapt så vigtigt, at jeg fra kodesiden kan sætte alle mulige sjove farver og ikoner op. Kan da være fint nok - men det afgør altså ikke, hvilken komponent, der skal bruges :-)

Hmm - håber, jeg har udtrykt mig klart nok - ellers spørg!
Avatar billede jpk Nybegynder
28. juli 2006 - 16:30 #1
Hvordan forestiller du dig det skal virke?
Du mener ikke Listview, vel?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
28. juli 2006 - 19:55 #2
En standard Windows tree-control har ikke kolonner, så du skal nok ud i noget 3. parts som:

http://www.codeguru.com/cpp/controls/treeview/misc-advanced/article.php/c671/