Avatar billede keepr2k Nybegynder
02. august 2006 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GeForce på Crossfire bundkort

Sidder og samler en ny computer og kom til at tænke på om det er muligt at købe et bundkort der understøtter crossfire, men bruge et enkelt Geforce grafik kort?
Altså uden at bruge sli eller crossfire.
Har kig på
http://prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=54952460
og
http://prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=58543837
Avatar billede jaiz Nybegynder
02. august 2006 - 15:58 #2
Du skal have et kort med SLI ikke Crossfire hvis du skal køre med Nvidia kort!
Du kan sagtens køre med et 1x nvidia på et sli bundkort de fleste bundkort har en chipplade du lige skal vende når du vil køre sli eller single :)  håber det var svar nok
Avatar billede jaiz Nybegynder
02. august 2006 - 15:59 #3
Du skal have et kort med SLi (sku ha stået bundkort hehe)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
03. august 2006 - 09:43 #4
Du skal huske at når du kører SLI skal det være 2 ens grafikkort
Avatar billede keepr2k Nybegynder
17. august 2006 - 23:39 #5
ja, jeg ved at jeg skal have et kort med sli hvis jeg skal køre sli :P
var bare i tvivl om jeg kunne bruge et ENKELT nvidia kort hvis der stod crossfire, men det kan jeg så godt :)
mange tak for hjælpen