Avatar billede michael-k Nybegynder
18. august 2006 - 16:11 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Eksperten som teater stykke

Hej har gået lidt med en ide om at lave et teater stykke, et teater stykke om en fremtrædende og meget aktiv bruger herinde på eksperten. Lave eksperten livet om til et virkeligt liv af kød og blod.

Jeg har aldrig selv lavet teater men har altid haft en lyst til det, min ide er at få sammensat et hold af 2 skuespillere og en instruktør. Sammen skriver vi et manuskrift og øver teater stykket.

Vi viser stykket engang, hvor vi deler gratis biletter ud på premiere aften og så filmer vi det med videokamera. Så ligger vi det ud på nettet til fri afbenyttelse.

Nogle der er med på ideen ? om i er proffer eller amatør teater freaks er lige godt, det vil dog være en fordel hvis i bord i det sydlige jylland :)
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
18. august 2006 - 17:04 #1
Kan du ikke bare "nøjes" med at håne ham i karma ?
Avatar billede jacla Nybegynder
18. august 2006 - 17:14 #2
Ja eller bedre håne allesammen, så du sikker på du rammer ham c",)
Avatar billede jacla Nybegynder
18. august 2006 - 17:15 #3
Det var ironi, hvis nogle skulle være i tvivl
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. august 2006 - 17:45 #4
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2006 - 18:00 #5
Foxmulder58 >> Det er vist ikke en bruger herinde, selvom de har været meget aktive.*GH*
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. august 2006 - 18:50 #6
Det var nu ikke for at håne nogle, men mere for at udleve sine teater drømme og lave en sjov lille historie ud af livet på eksperten :)
Avatar billede jacla Nybegynder
18. august 2006 - 19:08 #7
Det vil nok blive totalteater eller til tider et cirkus, nej spøj til side.

Ønsker dig held og lykke med det c",)

Jan
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2006 - 20:24 #8
Må man spørge om hvem det er? :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. august 2006 - 20:33 #9
Ja det må du godt, men det siger jeg selvfølgelig ikke, det jo heller ikke så intressant, det kunne jo være at andre havde andre ideer :)

Men det klart skal jo nok omhandle nogle af de "kendte" herinde, ellers virker det nok ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2006 - 20:40 #10
;D
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. august 2006 - 11:37 #11
Jeg glæder mig til at se stykket jeg tror jeg har en idé om hvem det er.

mvh
Mads
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2006 - 12:38 #12
Lad os nu se, ser ikke ud til der er så mange herinde som går med samme ideer ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2006 - 13:10 #13
Glæder mig også - vedkommende må være ufatteligt aktiv herinde!
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2006 - 18:15 #14
John hvad får dig til at komme med den konklusion ?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
19. august 2006 - 18:34 #15
Tja, det står der faktisk i de første fire linier i dit spørgsmål :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2006 - 19:32 #16
okay nok ordet ufatteligt jeg har fået kig på, kommer nok an på hvad man ligger i ufattelig.

Men det jo ikke det vigtigste det vigtigste er at få det op at stå, der jo rimelig mange indlæg, men ingen jeg rigtig kan bruge til noget ;) Hvis det sker, så kan i jo oprette en tråd hvor i kan gætte eller noget i den stil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2006 - 20:25 #17
Jeg gætter på at brugeren ikke er aktiv længere ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2006 - 20:26 #18
Ufatteligt = meget meget aktiv person = skriver mange indlæg og bevæger sig over mere end 5 kategorier...
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2006 - 22:47 #19
Som sagt start en ny tråd og gæt det. Så kan vi bruge den her til at samle et hold, eller håbe på ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. august 2006 - 10:54 #20
Nå der var ikke den vilde feedback, så projektet er nok rimeligt dødt ;) Men takker for jeres feedback aligevel