Avatar billede mirro Nybegynder
06. september 2006 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kyestone korrektion på projektor uden fjernbetjening

Findes der er en måde at korrigere billedet på en ASK Impression 960 når man ikke har fjenbetjeningen ?

Har nemlig fået tilbudt en billig - men kan ikke rigtig leve med at billedet er mindre for oven end for neden (vist det der hedder keystone)
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. september 2006 - 12:57 #1
Kender ikke projektoren, men typisk kan man bruge "menu" fra selve projektoren...

Se bruger vejledningen her: http://www.projectorcentral.com/pdf/projector_manual_471.pdf#search=%22PDF%20ASK%20Impression%20960%22
Avatar billede mirro Nybegynder
06. september 2006 - 13:44 #2
Den har jeg læst, men kan ikke finde nogle steder der står noget om menu i manualen ??
Avatar billede mirro Nybegynder
27. december 2007 - 14:56 #3
Opgav projektet og solgte den (tjente ok på den :) )