Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 10:39 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Hvad ville være en go ide at få på?

Hvad synes DU at det vil være \"ok\" at få puttet på?
Jeg trænger til RET meget inspiration.......

http://dating.babez.dk

point blir fordelt som de kommer og bliver accepteret.. ;-D
Avatar billede maxwell Nybegynder
16. maj 2001 - 10:41 #1
IKKE så mange billeder på samme side.... LAV en menu til det... ændre baggrunden.... NU
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 10:43 #2
baggrunden er \"tyvnakket\" fra dating.dk og blir ikke lavet om.
Definer menu... ?
Avatar billede dope Nybegynder
16. maj 2001 - 10:48 #3
*lol*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. maj 2001 - 10:49 #4
en chat?

tagwall?

gæstebog?

links til de andres hjemmesider?

jeg er i gang med at finde på flere forslag.....
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 11:16 #5
Hmm en gæstebog ville være fin..
Gider ik ha en chat kørende da chatten foregår på www.dating.dk
Links til andres hjemmesider er fin.
(hvad er lige forskellen på en tag og en gæstebog ?)
Ezzuk > Det var så 2 pointgivende svar.
Avatar billede BacceDK Juniormester
16. maj 2001 - 11:58 #6
hmm ja helt klart få delt de billeder ud i flere sider, min computer er stadi igang med at hendte siden ned, og når folk kommer ind på en site der tager lang tid at hendte smutter de squ igen, men hvad med lidt handling på siten ? der står jo intet det er kun billeder. fortæl om dig selv og måske om datin.dk, da din side jo er en stor reklame dertil ??

Indate
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 12:49 #7
Handling ?? det er det jeg søger... :-S

Ikke reklame for dating som sådan.. mere en side med dem jeg chatter med.

Fortæl om mig selv ? nope.. lidt en pointe til at få folk på dating.dk :)
Avatar billede BacceDK Juniormester
16. maj 2001 - 13:22 #8
hmm kalder du det ik en reklame at have en baggrund hvor der står Dating.dk på ??? og oen i købet 1000 gange ?? det er squ da ren reklame :))
nå men hvis du ik vil skrive om dig selv så kriv lidt om de chat venner du har smidt ud på siden,
altså som siden er nu, ville jeg da ARLDRIG komme tilbage til siden hvis jeg fandt den på nettet.

indate
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 13:28 #9
*G* det er lidt det dette spørgsmål går ud ik ;-D
Ville der være en pointe i at dele \"main\" op i 2 frames hvor navnene står i den øverste frame og billederne så kommer i den nederste ved tryk på den pågældendes nick ?

Evt. en venstre frame med punkterne: gæstebog, etc ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. maj 2001 - 14:21 #10
står der info om dine venner fra dating. for det kunne du jo godt lave
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2001 - 18:32 #11
profilerne har selv indtastet deres info.. så ja den kan jeg nupze..

Synes du ellers om scrollbaren ??
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. maj 2001 - 21:54 #12
nej. den mørkeblå passer bestemt ikke til resten af designet. måske skulle du gøre den lidt lysere.  jeg kan foreløbigt ikke komme ind på siden, så jeg kan kun svagt huske farven
Avatar billede hojben Novice
17. maj 2001 - 09:08 #13
Den er opppe igen *S*
Avatar billede coinz Nybegynder
22. maj 2001 - 15:27 #14
øøøhhhh... der mangler jo alt på den side... der er bare et par billeder... hvad med at fortælle lidt om hvad dating.dk er for noget...??

-coinz-
Avatar billede fomse Nybegynder
22. maj 2001 - 16:42 #15
Hvad ville være godt at få på din side?? Hmmmmmm
hvad med noget indhold som er interessant? Helt ærlig hvem gider høre om dine dating-venner? I mine øjne er det spild at plads, tid og arbejde....

SORRY men det er min mening

Fomse-)
Avatar billede hojben Novice
22. maj 2001 - 16:46 #16
Fomse >> Andre dating brugere... og der vil komme yderligere information om brugerne...
Hvis din mening er at det er spild så kan jeg skam ike bruge din mening til noget!

coinz >> det kommer...

Det er jo lige det jeg vil have svar på.. hvad der skal til for at gøre den bedre!

Jeg gider ik høre noget som helst negativt.. kan ik bruge det til en dizze!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. maj 2001 - 08:07 #17
Ny bagrund, skriv nået om dig selv.
Brug tabeller i stedet for frames, se www.cwd.dk.
Avatar billede uefa Nybegynder
18. juni 2001 - 01:25 #18
Et godt råd fra mig til dig:

  Luk siden og få lidt mere fritid
Avatar billede hojben Novice
18. juni 2001 - 12:03 #19
lukker den lige lidt
Avatar billede fomse Nybegynder
18. juni 2001 - 15:31 #20
Du kan sku da ikke afvise konstruktive svar ( ex.indate, xzxzx). En ting er at jeg synes at du har lavet en lorteside og får afvist mit svar, en anden ting er når folk som giver et brugbart svar bliver afvist!! Det kan man sku da ikke være bekendt..

Fomse:-)