Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 13:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Oplader til Ipod nano

Jeg har fundet denne oplader: http://www.pixmania.com/dk/dk/84231/art/apple/usb-ac-adapter.html#

Jeg er dog kommet i tvivl om hvorvidt den passer til Ipod NANO. Er der nogle herfra der kan hjælpe mig med dette spørgsmål, eller har et link til et andet sted hvor jeg kan finde en oplader til NANO.

Jeg fandt også dette world travel kit ( http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wo/9.RSLID?mco=1F805214&nplm=M8794G%2FB ) men er kun interesseret i et stik der passer i de stik man finder i DK og rundt omkring i Europa :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 14:20 #1
"til iPod alle modeller"
Den ligner meget den originale: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?productLearnMore=MA592
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 14:21 #2
Ah overskriften havde jeg selvfølgelig overset :-)

Ja ligner den originale, men den originale går da ikke ind i alm. stikkontakter?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 14:21 #3
Ville nok IKKE købe uoriginalt når originalt er næsten samme pris :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 14:24 #4
Jo da.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 14:26 #5
Og nej...
For at bruge den skal man have dette kit du selv fandt: http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wo/9.RSLID?mco=1F805214&nplm=M8794G%2FB

Sorry - igen lidt for hurtig :(
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 14:28 #6
Ja og jeg gider ikke have så mange ting liggende når jeg ved at jeg kun skal bruge den som Pixmania sælger :-) Men kan den i princippet ikke også være original?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 14:53 #7
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 14:54 #8
Ok :-)

Nå whatever, jeg tager den uoriginale.
Tak for hjælpen, svarer du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 18:54 #9
Jeps :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 19:07 #10
MEn jeg vil nu stadig mene at det er en originalprodukt, det er i hvert fald et Apple produkt..
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2006 - 19:25 #11
Nej - det originale er http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?productLearnMore=MA592 og der findes kun denne Apple laver selv...
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2006 - 19:43 #12
Der er da et Apple logo på?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 20:05 #13
Hej John,
Du kan bruge begge adaptere med de gamle og de nye iPods, men M9738 er udgået på bekostning af MA592, som er blevet fysisk mindre. De kommer med dansk stik herhjemme, og skal du f.eks. Til USA, skal du købe World Travel kit M8794

Med venlig hilsen
ROSENMEIER ELECTRONICS A/S

Kristian Eriksen, Produktchef
Apple Computer • Microsoft Office:Mac
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 20:06 #14
Så skulle det vist være på plads :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
25. september 2006 - 20:12 #15
Aha det kunne de da godt lige have skrevet på hjemmesiden. Nå, du var jo smart og tage initaertiv til en mail :-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
25. september 2006 - 20:13 #16
Når de skriver "begge adaptere" er det så fordi du har spurgt til både apples og pixmanias?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2006 - 20:28 #17
Den fra Pixmania er faktisk Apples - det stod ikke tydeligt på siden, så gik automatisk ud fra at det ikke var tilfældet :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
25. september 2006 - 20:51 #18
Ok, så de virker altså begge og er begge originale :) M9738 som er fra Pixmania går jeg udfra er den som er udgået så.