01. oktober 2006 - 17:33 Der er 1 løsning

Passivt kølet grafikkort

Jeg har forsøgt at finde et passivt kølet grafikkort som er passende til et media center som kun skal bruges til at se tv/video/dvd (og altså ikke 3d gaming). Det er dog lidt svært at finde nogle bud på det. Kortet må ikke fylde mere en 1,5 cm, og altså ikke opfylde flere kort pladser. Det skal være PCI-x16 og det skal have en S-video udgang og et DVI eller VGA stik. Prisen skal være under 400. Det bedste jeg selv har fundet er et:

ASUS Extreme AX300SE-X/TD: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=127785

Jeg ved ikke om det kan det der skal til for f.eks. at afspille end dvd eller divx, men det kunne være rart at høre om nogle har erfaringer med det. Jeg deler pointene imellem dem der kommer med relevante bud.
29. oktober 2006 - 15:20 #1
Kortet fungerer fint! Jeg har lige købt det!