Avatar billede uffe_kld Nybegynder
14. oktober 2006 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Plug and Play Software-enhedsoptælling - Error 39

Jeg har problemer med at få en PC til "godkende" nye cd/dvd drev jeg har prøvet 3 forskellige. Windows (og bios) finder fint drevene, men der kommer en fejl 39

Jeg har en ide om det er fordi
Plug and Play Software-enhedsoptælling har også en fejl 39

-----------fejlteksten----------
Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)
--------------------------------

Hvordan løser jeg det, kan jeg undgå at skulle geninstallere ??

Ps: jeg når ikke kigger mere på i dag, men er tilbage i morgen eftermiddag.
Avatar billede hcma Novice
14. oktober 2006 - 18:30 #1
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
15. oktober 2006 - 15:34 #2
Desværre der var ikke noget af det der virkede
Avatar billede hcma Novice
15. oktober 2006 - 16:52 #3
defekt kabel ?
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
16. oktober 2006 - 10:49 #4
Det tror jeg ikke, jeg har prøvet både på primary og secondary apdapter, med forskellige kabler. På primary fungere harddisken. Hverken Windows eller Bios har nogen problemer med at finde, den vil bare ikke installer den rigtig.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
16. oktober 2006 - 11:10 #5
Prøv at kør en Windows Repair
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
04. april 2007 - 11:03 #6
Jeg lukker den spørgsmål, da det ikke er aktuelt længere