Avatar billede ghazaleh Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte backup til en anden mappe

Jeg har en SQL server 2005 database, som jeg tager backup af hver nat.

Dette foregår ved hjælp af en maintenance plan, som slutter med at slette gamle filer i backup-mappen, der er ældre end 7 dage.

Mit problem er nu, at jeg gerne vil have filerne ud på tape, men da de fylder, så meget, så vil jeg gerne nøjes med kun den nyeste backup på tape.

Her tænker jeg, om man i sin maintenance plan kan definere, at man skal flytte alt i backup-mappen til en anden mappe inden man tager den nyeste backup, så jeg kun får de nyeste filer i backup-mappen?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:26 #1
ok jeg er nu kommet så langt, at jeg kan bruge en T-SQL kommando med en "Move" kommando, men er der nogle, der ved hvordan den skal strikkes sammen?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
20. oktober 2006 - 14:39 #2
Nå det blev løst med 2 maintenance plans - en til tape backup og en til lokal backup