Avatar billede anhansen Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Komponent til at fremstille CD/DVD ISO image?

Hej

Jeg er på udkig efter en komponent som jeg kan tilføje på en .aspx side. Komponenten skal kunne lave en biblioteksstruktur om til et ISO image.

Jeg har forsøgt mig med MagicISO som virker fint på min lokale udviklingsmaskine - men når jeg installerer det på vores testserver vil det ikke længere tage filer der ligger på vores interne filnetværk. MagicISO er ikke en .Net komponent, men en .exe fil som jeg kalder med System.Diagnostics.Process.

Jeg kunne forestille mig at en .Net komponent der kan det samme ville være meget nemmere at bruge, og noget nemmere at styre sikkerhedsmæssigt.

Er der nogle der kender til en sådan. (søgning på Google på iso og image giver alt fra standarder til billeder.. men umiddelbart ingen komponenter jeg kan bruge.. ;-) )

På forhånd tak
Anders
Avatar billede coderdk Praktikant
30. oktober 2006 - 18:34 #1
Mon ikke du kan gøre det med Nero og Nero SDK? http://www.nero.com/nero7/enu/SDK_API.html
Avatar billede anhansen Nybegynder
24. august 2010 - 22:00 #2
Fik en påmindelse, og lukker derfor tråden... Der skal jo være orden i sagerne.. ;-) Hvis nogle føler sig snydt så må i endelig sige til.
Avatar billede coderdk Praktikant
24. august 2010 - 22:17 #3
Kun hvis du kunne bruge mit svar. Nero's SDK kan godt bruges til dette, så vidt jeg ved.
Du kan også bruge mkisofs, som er født i linuxland, men som kan bruges i win her: http://smithii.com/?q=node/view/9
Avatar billede anhansen Nybegynder
24. august 2010 - 22:51 #4
Jeg fik aldrig implementeret løsningen. Der skete en klassisk omprioritering, og så var det pludseligt ikke interessant.
Det sidste der var på tale var direkte integration med en "brænder robot", kan dog ikke huske navnet - men det blev også "udsat".

Jeg bruger ikke min eksperten konto mere - fik bare mailpåmindelse om at der var nogle uafsluttede tråde.

Så for referencens skyld - jeg kan desværre ikke sige ja/nej om din løsning virker i praksis til det jeg spurgte om.

Men er sikker på du har ret, så hvis du vil have 30p, så giv et svar.
Avatar billede coderdk Praktikant
24. august 2010 - 22:56 #5
Nah, nevermind :)