Avatar billede lasselakken Nybegynder
05. november 2006 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Multifunktionsprinter - anbefalinger?

Hej!

Jeg skal have mig en multifunktionsprinter, men det er jo en jungle! Det der er afgørende er, at den skal billig i drift (altså der skal være seperate blækpatroner) og så skal det jo selvfølgelig gerne være noget kram, der ikke lige går i stykker den første uge. Desuden skal den gerne være billig - budgettet er noget i retning af <800.

Jeg håber at noget har et godt tip og meget gerne en begrundelse.

Venlig hilsen
Lasse
Avatar billede egidiussen Nybegynder
05. november 2006 - 11:19 #1
Hejsa
Hvis du virkelig vil have kram så må du altså op med nogle flere dollars....
Generelt så er Canons Pixma modeller meget roste, og jeg ville vælge en af dem.

Til dit budget:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=231595

Anbefalet:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233479
Avatar billede lasselakken Nybegynder
06. november 2006 - 09:06 #2
Avatar billede egidiussen Nybegynder
06. november 2006 - 09:42 #3
Hej igen
Ja, Brother er også en gid maskine - jeg har selv Laserprinter af samme mærke.
Hvis du køber Brother, så bør du istedet købe denne:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=176598
Det er en bedre model og den har netværkstilslutning - dvs du kan bruge den sammen med alle dine computere i hjemmet.

Skipper

P.S.
Køb hos BJ-Trading.
Avatar billede lasselakken Nybegynder
06. november 2006 - 13:51 #4
Fedt! det lyder som et rigtig godt tip! Men jeg har lidt svært ved at gennemskue om den også har seperate blækpatroner? Det er lidt kryptisk synes jeg.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
06. november 2006 - 16:50 #5
den har 4 patroner
Avatar billede lasselakken Nybegynder
06. november 2006 - 17:14 #6
Fedest! Den vil jeg gå efter. Tak for hjælpen!