Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
25. november 2006 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

D-Link 802.11g/2.4GHz Wireless router

Hej.

Har købt en D-Link 802.11g/2.4GHz Wireless router for at få trådløst netværk hjemme, og det virker også fint på de 2 bærbare computere der skal bruge trådløs.

den stationære computer der skal kobles til via netkabel til routeren kan ikke få forbindelse til internettet. Under status står der "begrænset eller ingen adgang"...

Nogen der har et løsningsforslag til at få koblet den stationære på nettet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2006 - 13:31 #1
Bruger du den rigtige port til netkabel?
Er det trådløse sat op ved hjælp af kabel først?
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
25. november 2006 - 14:44 #2
Netkabelet sidder i WAN porten, udover den er der port 1 - 4....

Ja, det er det... Ved hjælp af den CD der var med...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2006 - 14:57 #3
Kablet til forbindelsen sidder i WAN og kabel til pc sidder i port 1?
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
25. november 2006 - 17:04 #4
yes... lige præcis...
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
06. april 2007 - 10:08 #5
lukker spørgsmålet siden der ikke kom svar herpå, og jeg selv fandt ud af det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2007 - 11:59 #6
Og løsning var???