Avatar billede jupitor Nybegynder
26. november 2006 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs forbindelse falder ud

Hej

Jeg har lige genisntalleret softwaren på min kones Toshiba Tecra S-1, men nu har hun problemer med den trådløse forbindelse til internettet. Tidligere har der ikke været nogle problemer, så jeg ved access point/router opsætning er ok. Når maskinen starter logger den også fint på men efte 5-10 min kan den ikke lave forbindelse mere og ikke gendanne den. En genstart løser problemet, men igen går der 5-10 min.

Nogen der ved hvad det kan skyldes?
Avatar billede jupitor Nybegynder
26. november 2006 - 18:53 #1
Skal måske lige tilføje at sætter man den til at søge efter netværket efter udfald finder den det ikke men maskinen er stadig på og sådan kan det så køre hele aftenen?
Avatar billede nopsen Ekspert
27. november 2006 - 20:16 #2
er lige med på en "lytter" har nøjagtigt det samme problem.
Avatar billede jupitor Nybegynder
27. november 2006 - 22:01 #3
Jeg har løst problemet - har du installeret config free programmet som følger med når du reinstallerer? så slet det og det virker - det gjorde det i hvert fald for os. Eller et andet "hjælpe" program?
Avatar billede nopsen Ekspert
27. november 2006 - 22:17 #4
nej, hos mig er problemet kommet uden geninstallation eller andre ændringer, men tænkte at problemet kunne være det samme som dit, da det er de samme symptomer.
jeg må så bare lede videre efter en løsning, godt du fik løst dit problem, og tak for tilbagemeldingen :)
Avatar billede jupitor Nybegynder
03. maj 2011 - 12:52 #5
ok