Avatar billede hacked Nybegynder
03. december 2006 - 01:39 Der er 4 kommentarer

Slideshow program

Hej.

Jeg er på jagt efter et godt slideshow program. Programmet må gerne kunne konvertere slideshowet til en film en dvd afspiller kan afspille. Slideshowet skal vises på en fladskærm og bruges til præsentation af en forretning. Det må gerne være et avanceret program med customizable effects, overlays ect.
Søger råd, links og produkter :)
Avatar billede cpacan Nybegynder
04. december 2006 - 13:48 #1
Jeg bruger Jasc Paint Shop Photo Album, det virker fint for mig, og er ikke dyrt.
Avatar billede hacked Nybegynder
11. december 2006 - 22:55 #2
Jeg er faldet over Adobe Premiere + Adobe Premiere Elements. Alternativt Ulead PictureShow eller dit forslag.
Læg et svar cpacan så deler jeg point.
Avatar billede cpacan Nybegynder
12. december 2006 - 09:20 #3
Fint:-)
Avatar billede cpacan Nybegynder
12. december 2006 - 09:21 #4
Har i øvrigt selv den fra Ulead - den havde jeg dog glemt:-(