Avatar billede lovebuine Mester
09. december 2006 - 21:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nvidia driver

Hej

Køre Vista 32bit, og har et Asus 7100 Nvidia kort, men kan ikke køre nogle drivere fra nvidia siger den ik kender mit kort, så jeg køre med microsoft driver og den er altså ret dårligt, nogle der kan hjælpe??
Avatar billede gl.k. Nybegynder
10. december 2006 - 02:05 #1
Asus 7100 er et Geforce 2 mx400

Kender intet til Vista, men det gør du jo evt. Her en grafikkortdriver til Vista 64:

http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_96.85.html

"These drivers are only compatible with Windows Vista RC2 build 5744 and higher, and should not be used with other versions of Windows Vista."

Måske et forsøg værd.
Avatar billede lovebuine Mester
10. december 2006 - 12:19 #2
det her er driver til 64bit, køre 32bit, men har også prøvet 32bit, could not locate any driver there is compatible with my hardware siger den.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
10. december 2006 - 14:10 #3
Sidste forsøg herfra:
Har du prøvet med 75.03 ?
http://www.nvidia.com/object/winvista_75.03.html
Dit grafikort er ikke med på listen,alligevel - måske et forsøg værd.
Avatar billede lovebuine Mester
11. december 2006 - 18:40 #4
nope det er ik mange grafikort der er på listen, det er sgu lidt nedtur, men jeg håber den kommer så. fordi den her virkede heller ik
Avatar billede lovebuine Mester
22. december 2006 - 23:27 #5
jeg lukker selv mit spørgsmål da ingen drivere er ude
Avatar billede and_ Nybegynder
04. januar 2007 - 19:46 #6