Avatar billede Bennysørensen Praktikant
12. december 2006 - 22:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hijacklog - er der noget galt?

Min nabos maskine vil ingenting, er der noget galt her?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\HPConfig.exe
C:\Programmer\HPQ\Notebook Utilities\HPWirelessMgr.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\system32\carpserv.exe
C:\Programmer\HPQ\One-Touch\OneTouch.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearchIndexer.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\PROGRA~1\Yahoo!\MESSEN~1\ymsgr_tray.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\NMain.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\navw32.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-aware 6\Ad-aware.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuCallbackProxy.exe
C:\DOCUME~1\DORTHE~1\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 1 for hijackthis.zip\HijackThis.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\SL\02.05.0001.1119\da-dk\msn_sl.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.get2net.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.hp.com/info/e-center-p
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CARPService] carpserv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cpqset] C:\Programmer\HPQ\Default Settings\cpqset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PreloadApp] c:\hp\drivers\printers\photosmart\hphprld.exe c:\hp\drivers\printers\photosmart\setup.exe -d
O4 - HKLM\..\Run: [srmclean] C:\Cpqs\Scom\srmclean.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TV Now] C:\Programmer\HPQ\Notebook Utilities\TvNow.exe /RK
O4 - HKLM\..\Run: [Display Settings] C:\Programmer\HPQ\Notebook Utilities\hptasks.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [QT4HPOT] C:\Programmer\HPQ\One-Touch\OneTouch.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\PROGRA~1\Yahoo!\MESSEN~1\ypager.exe -quiet
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/229?af8e1e8fcfbc4ff4a39c3ef3ea1365c9
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/230?af8e1e8fcfbc4ff4a39c3ef3ea1365c9
O9 - Extra button: Yahoo! Messenger - {E5D12C4E-7B4F-11D3-B5C9-0050045C3C96} - C:\PROGRA~1\Yahoo!\MESSEN~1\YPager.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Yahoo! Messenger - {E5D12C4E-7B4F-11D3-B5C9-0050045C3C96} - C:\PROGRA~1\Yahoo!\MESSEN~1\YPager.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.get2net.dk/
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {4E888414-DB8F-11D1-9CD9-00C04F98436A} (Microsoft.WinRep) - https://webresponse.one.microsoft.com/oas/ActiveX/winrep.cab
O16 - DPF: {A7E092C3-692A-11D0-A7E5-08002B322F3B} (WebResponseAttachments Control) - https://webresponse.one.microsoft.com/oas/ActiveX/FileXfer.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://opdatering.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {EF0DBA6F-43CE-4B26-9808-2AB38FA0DB29} (MSN Money Ticker) - http://fdl.msn.com/public/investor/v13/ticker.cab
O16 - DPF: {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} (Yahoo! Toolbar) - http://us.dl1.yimg.com/download.companion.yahoo.com/dl/toolbar/yiebio5_3_16_0.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: HP Configuration Interface Service (HPConfig) - Hewlett-Packard - C:\WINDOWS\system32\HPConfig.exe
O23 - Service: HPWirelessMgr - Hewlett-Packard Co. - C:\Programmer\HPQ\Notebook Utilities\HPWirelessMgr.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: SafePlayer remote control (SRCService) - ProSafe A/S - C:\Programmer\SAFEPLAYER\SRCHostSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
12. december 2006 - 22:57 #1
Følg guiden herfra:
http://www.eksperten.dk/artikler/1021

(Undtagen punktet ang. Messenger...)
12. december 2006 - 22:59 #2
Elsker du/I disse Toolbar ting:
* MSN Toolbar
* Yahoo!Toolbar
15. december 2006 - 20:11 #3
???
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
17. december 2006 - 14:40 #4
Ja, hun er ret glad for dem, så jeg tror ikke at de lige bliver flyttet. beklager det sene svar, jeg har været af nettet et par dage.
17. december 2006 - 15:49 #5
... men stadig som her -> 12/12-2006 22:57:11 ...
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
31. december 2006 - 15:31 #6
Spørgsmålet lukkes, tak for hjælpen.