Avatar billede svenj Praktikant
20. december 2006 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

opdatering af grafik driver

jeg vil gerne opdatere grafikkortet på en gammel bærbar. Det drejer sig om et Nvidia Geforce4 488 Go, hvor versionen er fra 12-31-2002, jeg kan ikke finde det inde på Nvidias hjemmeside. Hvor kan jeg finde en nyere version?
Kan der opstå problemer hvis jeg installere en nyere version.
Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 22:34 #1
normalt skal drivere til grafikkort hentes hos producenten af den bærbare, da de er tilpassede kortet i den.
Avatar billede svenj Praktikant
20. december 2006 - 22:38 #2
det er en bærbar fra medion, jeg prøver lige at kigge hos medion
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 23:13 #3
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 23:16 #4
ellers hent en modificeret her http://www.omegadrivers.net/

Husk at fjerne den gamle drver for en sikkerhedsskyld
Avatar billede svenj Praktikant
20. december 2006 - 23:42 #5
hvor i de link finder jeg en Nvidia Geforce4 488 driver??
Avatar billede heg Nybegynder
21. december 2006 - 06:39 #6
har selv en bærbar medion og har forsøgt via medions website at finde en opdateret driver til mit grafikkort Geforce 440M Go. umuligt. og der er ingen hjælp at få fra supporten. de henviser bare til sitet, og så kører man jo lidt i cirkler. og du finder heller ikke opdateringer på nVidia. hvis du finder en løsning så lad os få den. dette problem har irriteret mig længe
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 08:53 #7
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 09:42 #8
Der findes ikke en decideret driver til ét kort, men mere en serie.
At der på sidste link står 488 betyder ikke den KUN er til omtalte kort. Derfor linker jeg som jeg gør