Avatar billede Swift Praktikant
12. januar 2007 - 08:35 Der er 1 løsning

Email adresse verifikation - Test af 10.000 adresser

For nogle år siden så jeg et værktøj som ud fra en lang liste af email adresser kunne lave en verifikation af hver eneste adresse.
Programmet sendte ikke en mail, men kontaktede SMTP serveren for de enkelte domæner (altså uden Relay server). Programmet kræver selvfølgelig at man har PORT25 access til hele Internettet - men det er heller ikke noget problem.

Spørgsmålene er som følger:
1. Er der nogle der kender til den slags programmer?
2. Virker telnologien stadigvæk (eller er det ikke længere muligt at anvende dette pga. spamfiltre m.v.)
3. Er der nogle der kender til eksempler på scripting af dette (fx Perl)
Avatar billede Swift Praktikant
26. februar 2009 - 22:23 #1
Lukker og slukker.