Avatar billede djmoose Nybegynder
12. januar 2007 - 22:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe et blog program

Jeg leder efter en blog jeg kan købe og selv indsætte på min hjemmeside og tilbyde det til mine kunder...

Den må gerne ligne; http://blog.refocus.dk/
Avatar billede frkolsen Nybegynder
13. januar 2007 - 23:16 #1
De er ikke til salg, måske kan du alligevel finde en der passer dig. Der er i al fald nok at kigge på
http://sourceforge.net/search/index.php?words=blog&sort=percentile&sortdir=desc&offset=0&type_of_search=soft&form_cat=18
Avatar billede djmoose Nybegynder
14. januar 2007 - 19:19 #2
Der må da være nogle der kan tilbyde programmet til salg... ellers ser jeg da et stort marked her!
Avatar billede apo Praktikant
14. januar 2007 - 19:24 #3
Et stort marked?

Hvilke kunder vil købe en blog, når man kan hente dem på nettet?
Avatar billede apo Praktikant
14. januar 2007 - 19:39 #4
F.eks. www.wordpress.org er et populært blog-system, som bruges af mange. Det skulle ikke koste noget (så vidt jeg ved - jeg blogger ikke selv), og så er det SEO-venligt.

Umiddelbart vil jeg tro at blog-systemet på blog.refocus.dk er Wordpress-systemet.
Avatar billede djmoose Nybegynder
22. januar 2007 - 20:46 #5
Takker APO. Skriv som svar = point
Avatar billede apo Praktikant
22. januar 2007 - 23:42 #6
Så kommer der et svar her :o)