Avatar billede jeanette18 Nybegynder
15. januar 2007 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er vista pengene værd?

Ja hvad er egentlig jeres mening?
I relation til hvor mange gange man kan få aktiveret sit produkt via nettet eller telefonisk hos  microsoft, er der da forskel på OEM versionen i forhold til 100% original version?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
15. januar 2007 - 19:29 #1
hvis du vil klikke Ja ca 5 gange for at få lov til at køre et program i vista, så ja. ellers ville jeg vente lidt endnu og holde mig til xp :)

(hvad skal vi bruge en Areo engine til når det tager så meget maskinkraft så 2 trediedele af de computere der står rundt omkring ikke end gang kan trække vista?) xD
Avatar billede gratis Nybegynder
15. januar 2007 - 20:08 #2
Jeg har været med på samtlige beta versioner og er ikke imponeret... det første jeg gjore var at finde ud hvon en i h*lvede man fjernede alle de klik ( User Account Control ) som psykosoft-funware omtaler, for det var da til at blive idiot af, måske godt nok til brugere der skal tages fuldt og helt i hånden og har lyst til at spilde en halv formiddag på at klikke sig frem til det program man gerne vil bruge, men har man bare en lille smule styr på hvad der foregår på en pc så er det en pestilens... og så er der "nyhederne"... den bedste ( og den skulle efter min mening for længe siden ha været implementeret i xp via en service pack ) er harddisk partitionering og ja man ka brænde dvd'er (hurraaa...) så er der "shadow copy" kendt fra server milliøet dvs. at nu ka man aldrig slippe af mæ de filer man sletter (just kidding) og en søge funktion fra startmenuen som virker på samme måde som alle de desktop search programmer man ka hente til xp.
Du ka se hvad Microsoft selv fremhæver her, http://www.microsoft.com/danmark/windowsvista/features/default.mspx  og her ka du "prøve" vista, http://www.windowsvistatestdrive.com/
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
15. januar 2007 - 20:14 #3
>>gratis: jeg syntes at den 3D vindue løsning der er implementeret til ubuntu osv kører meget bedre, specielt at det kræver langt det halve af computeren end vista gør. :)

og sikkerheden er slet ikke så sikker som man tror, da en kvindelig polsk sikkerhedsansvarlig hvor det er lykkeds hende at lave og exploite en rootkit ved navn blue pill, i vista
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. februar 2007 - 20:24 #4
:)
Avatar billede gratis Nybegynder
09. februar 2007 - 20:46 #5
jeanette18> hva så, har du fået Vista ;) Go Weekend *<|8-)