Avatar billede swon Nybegynder
16. januar 2007 - 15:01 Der er 12 kommentarer

Søger unge fritids webudviklere indenfor php + mysql

Jeg søger 1 eller flere webudvilkere der kan php og mysql, du skal ha forståelse for at strukturere databasen og koden på en måde så hjemmesiderne kan håndtere mange brugere og besøgende.

Der kan blive tale om at du skal arbejde sammen med de 2 udviklere vi allerede har, derfor er det også vigtigt at du kan sætte dig ind i andres arbejde/kode.

Du vil helt sikkert skulle arbejde sammen med vores designer, derfor er det også her vigtigt du kan forklare dig og arbejde sammen med andre.

Der er pt. over 15 projekter der mangles arbejdskraft på, så der er arbejde nok.

Aflønning foregår ud fra kvalifikationer, du vil komme til at arbejde ud fra fast løn pr. projekt eller ung-løn, derfor bør du være under 18.

Kontakt mig på mail: sven@firma1.com eller msn: swon@swon.dk for mere info.
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. januar 2007 - 19:03 #1
"unge fritids webudviklere" betyder det "folk der er villige til at være underbetalte"? Hvis ikke skal du være velkommen til at kontakte mig på mail@mc-solutions.dk
Avatar billede swon Nybegynder
16. januar 2007 - 19:59 #2
Det betyder at det er et side job til f.eks. en uddannelse. Og selvfølgelig også at det er til Ung-løn som jeg skrev.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. januar 2007 - 09:25 #3
Så håber jeg at du enten har kvalificerede folk til at supervisere dem eller oplyser dine kunder om at deres software er udviklet af miendreårig praktikanter. :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. januar 2007 - 11:01 #4
mindreårige*
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. januar 2007 - 11:03 #5
"bør" være under 18? så du akn også bruge ældre? som så selvfølgelig ikke skal have ung-løn?
Avatar billede swon Nybegynder
17. januar 2007 - 14:29 #6
cybermike > Ja jeg skal nok underrette mig selv om hvor gamle de medarbejdere jeg har er.
mcgoat > Ja
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2007 - 12:35 #7
"Jeg søger 1 eller flere webudvilkere der kan php og mysql, du skal ha forståelse for at strukturere databasen og koden på en måde så hjemmesiderne kan håndtere mange brugere og besøgende" <--- hvis du kan det saa find ikke et job til ungloen. Find et ordentligt arbejde eller lav dit eget pis.
Avatar billede dragothica Nybegynder
24. januar 2007 - 17:37 #8
regin, rolig nu. Der er ikke behov for mudderkastning her. Det er en meget normal ansøgning, swon kommer med her. Helt på højde med det alle andre butikker og virksomheder søger. Det er vel ikke værre end når man tager en murrer fra polen? eller når fakta skal have en arbejdsdreng på 16?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2007 - 19:17 #9
Nej, det er helt fint at underbetale folk efter min mening (sarkasme).

Iøvrigt skal Polske arbejdere betales efter dansk overenskomst....

Og så til hvad jeg sagde en gang til:
"hvis du kan det saa find ikke et job til ungloen. Find et ordentligt arbejde eller lav dit eget pis." ... oversat til andre ord: Hvis du har de kvalifikationer swon søger så er du mere værd.
Avatar billede swon Nybegynder
25. januar 2007 - 11:37 #10
Ved ikke om jeg er den eneste der synes det er lidt komisk at du går så meget i stampe over mit indlæg. Efter hvad jeg kan se har jeg ingensteder skrevet noget om underbetaling, har jeg? Det er vist din egen opfattelse, og at du ikke ønsker jobbet er jo klart for os alle efter dit første indlæg, resten er vel op til folk selv.

Og så kan jeg sige at de personer der har henvendt sig, har vist mig hvad de har lavet før så jeg ku se deres kvalifikationer, og så har de selv spillet ud med hvad de skulle ha i løn. Det man med andre ord kalder outsourcing.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2007 - 13:26 #11
Gider ikke koere det her ud i en flamewar. Men min mening er ikke til diskussion!
Avatar billede swon Nybegynder
25. januar 2007 - 14:34 #12
Nej det er den ikke. Men den har heller ikke noget med mit indlæg at gøre.