Avatar billede zimonb Nybegynder
22. januar 2007 - 13:29 Der er 15 kommentarer

Mangler nyt blod

Hej,

Jeg har dette website: www.Wellebob.dk - Danmarks Bedste Webbabes!
Kan desværre ikke selv kode, så har fået hjælp rundt omkring, siden er ikke så pæn lige p.t,
men er stortset kendt blandt de fleste unge mennesker, mere eller mindre.

- Jeg har ikke så vildt mange penge til at blive ved med at betale en koder for at få lavet små funktioner m.m,
Er ved at gå lidt i stå for idé'er?, men vil absolut IKKE sælge siden helt væk, vil aldrig af med det website.

Hvad gør man hvis man vil have noget hjælp uden at skulle betale? - Nyt blod til projektet?
Men stadig ikke vil 100% af med siden, noget med at en evt. køber de 49% af siden også deler man fifty fifty indtjening, + han giver sin kodning m.m til sitet, eftersom jeg har brugt den tid og penge på det førhen?

Kom endelig med nogle gode tips,
MSN: Simonbrask@hotmail.com

www.Wellebob.dk

300 unikke besøgende ca.
12.000 sidevisninger ca.
tjener 50-100$ om måneden. Svinger vildt meget. (via adsense)

www.Wellebob.dk - over 3.000 billeder af unge Danske Piger :)!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 13:32 #1
kigger lige med
Avatar billede zimonb Nybegynder
22. januar 2007 - 13:36 #2
Skal du bare have lov til mcgoat :)
Avatar billede nickern Nybegynder
27. januar 2007 - 16:43 #3
Jeg har lige addet dig på msn Simon, så må vi se om vi kan nå til enighed om noget:)
Avatar billede themosh Nybegynder
02. februar 2007 - 23:03 #4
Er du sikker på at dette er helt lovlig? Nogle af pigerne er kun 13 år? Og at vise dem frem og tjene penge på deres halvnøgne billeder lugter langt væk af børneporno!
Avatar billede nickern Nybegynder
02. februar 2007 - 23:12 #5
Det er vel lige så ulovligt som arto? Jeg ved ikke hvor ulovligt folk synes det er...
Avatar billede themosh Nybegynder
02. februar 2007 - 23:14 #6
Jeg afskyr folk med den holdning! 12-13 årige piger skal sq ikke udstille sig selv som babes! lad dog have deres barndom!
Avatar billede nickern Nybegynder
02. februar 2007 - 23:23 #7
Jamen det kan vel ikke være sidens ejers problem?
Han kunne sagtens sætte en nedre aldersgrænse på, men med den effekt at alle de 11-13 årige piger udgav sig for at være 15 - eller hvad minimumsalderen blev sat til.

Jeg føler ikke at zimonb gør noget forkert i at have denne side, det er jo børnene selv der vælger at de vil deltage i siden. Så synes lidt at det er for egen regning.

Men det er bare min holdning. Jeg respekterer også din.
Avatar billede themosh Nybegynder
03. februar 2007 - 11:01 #8
Men du mener ikke det er forkert at manipulere med børn på den måde? Fordi de vil helt sikkert udgive dig for at være 15 (ja det er sq også børn)men børn har svage sind især i teenage alderen. Så hjælp dem til at trækffe de rette valg så de ikke vokser op til et voksent liv hvor alle i hele danmark sidder og gokker den af til deres billeder fra de var 13!
Avatar billede nickern Nybegynder
03. februar 2007 - 11:53 #9
Det er jo en etisk diskussion!

Jeg gider ikke at skrive mine holdninger en gang til, hvorefter du så skriver dine igen.
Vi har være vores etiske grænse, din tættere på end min. Dette må vi acceptere.

Tak for en hyggelig diskussion
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:20 #10
der er nok ingen fremtid i "basbes" sites, plus det kan være ulovligt i nogle lande...plus du skal konkurrere med Arto, og hvad det nu hedder allesamme i DK og SE...
Avatar billede bamzen Nybegynder
27. februar 2007 - 07:22 #11
Jeg vil ikke gøre mig til dommer for indholdet af siden.

Jeg er fotograf, og har blandt andet taget mange børnebilleder. I den forbindelse blev jeg bekendt med at:

Du må ikke formidle billeder af børn og unge under 15 på internet uden forudgående at have indhentet forældrenes skriftlige tilladelse.

I mange andre situationer kan man snakke om stilsigende accept etc,,,, men ikke når det gælder børn og unge under 15.

Er der derfor nogen som ikke er mindst 15, bør du slette dem fra siden, medmindre du vil risikere at blive stillet til ansvar jvf dansk lov.

/Martin
Avatar billede nickern Nybegynder
27. februar 2007 - 09:44 #12
Martin - hvad så med arto.dk? De har da ikke forældrenes underskrift på at vise billeder derinde?
Avatar billede zimonb Nybegynder
27. februar 2007 - 11:04 #13
Så det godt jeg har en aldergrænse på 15 år.
Ja, hvad så med Arto? det halve af deres profiler er under 15 og har billeder af røv, tits og jeg ved ikke hvad. ?

Så hvis de kan overleve i så lang tid, burde vi andre nok os kunne :), men loven på den rette side.
Avatar billede zimonb Nybegynder
27. februar 2007 - 11:07 #14
Theprofessor, der er da fin fremtid i Babes sites.
Se selv babeindex.dk evt. - tror de har det helt fint med deres site :),
+ Arto er bare en side alle føler man skal være oprettet på, ikke en konkurrent for mig, klare mig fint selvom de er der, rør mig ikke
Avatar billede zimonb Nybegynder
27. februar 2007 - 11:11 #15
Themosh: "Er du sikker på at dette er helt lovlig? Nogle af pigerne er kun 13 år? Og at vise dem frem og tjene penge på deres halvnøgne billeder lugter langt væk af børneporno!"

Ta' lige en slapper, du da helt væk fra kanten hér.
Pigerne på sitet er 15 år, som der står de skal være.
Siden har ingen nøgen billeder.
+ De er 15, = ingen børneporno.

Og de bestemmer selv om de vil oprette sig, jeg tvinger dem ikke. Ja, det da også skønt jeg kan tjene lidt penge på "dem" ved siden af :).