Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. januar 2007 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

acronis virker ikke seriøse - hvad mener I ?

På foranledning af denne her tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/752410
Avatar billede strych9 Praktikant
22. januar 2007 - 18:34 #1
Den instans du har handlet med er i et EU land?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. januar 2007 - 19:58 #2
Det var via den tyske afdeling jeg betalte til.
Avatar billede strych9 Praktikant
22. januar 2007 - 20:43 #3
Når man handler indenfor EU mener jeg bestemt at det er købeloven i køberens land som gælder. Det vil sige at du har 14 dages returret når det drejer sig om fjernsalg.

Under alle omstændigheder er købeloven af 2002 jo kendt som "EU købeloven" hvor de har harmoniseret de forskellige landes love. Jeg tror ikke at købeloven i Tyskland er så meget forskellig fra vores her, idet forbrugerret jo som bekendt ikke var blandt de 4 undtagelser Danmark fik indført for sig i traktaten.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. februar 2007 - 20:26 #4
Har omsider fået accept på at få mine penge igen, så fremover må det vist blive northern ghost jeg skal satse på. Strych9 du må gerne få point for din kommentar hvis du vil.
Avatar billede strych9 Praktikant
09. februar 2007 - 22:23 #5
takker
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. marts 2007 - 15:59 #6
Og har nu investeret 600 kr i norton ghost 10.0 som ser ud til at fungere som jeg næsten ønsker det.