Avatar billede nogetfx Nybegynder
18. februar 2007 - 11:33 Der er 1 løsning

redigering af toolbox / normal.dot

Hej

Jeg er ved at lave installation-cd til et par ekstra controls til Visual Basic editoren i Word. Planen er at man sætter skiven i, scriptet kopierer *.ocx filerne over i system32, registrerer dem, kører regedit filen.

Men så ville jeg også meget gerne hvis de to knapper automatisk blev smidt over i værktøjskassen med det samme. Jeg har siddet og leget med det og kan godt få det til at virke, hvis jeg overskriver min brugers normal.dot. Men dette kan give nogle problemer. Specielt, hvis CD'en bliver brugt på en pc der er i brug.
Så er der nogen, der ved andre måder man kan få de to knapper op i værktøjskassen, fx via registreringsdatabasen eller en fælles conf-fil. Det drejer sig om
    Comm Control 6.0 - Mscomm32.ocx
    Winsock Control 6.0 - Mswinsck.ocx

Mvh.

/Lars
Avatar billede nogetfx Nybegynder
05. marts 2007 - 23:10 #1
Lukker og slukker.