Avatar billede michaelaero Nybegynder
19. februar 2007 - 14:50

Skifte brugerrettigheder under Services

I Services kan man vælge Task Scheduler, hvis man der trykker på Startup får man mulighed for at vælge hvilken bruger der afvikler denne Tast.
Som standart er system account(lokal administrator) valgt, men der er også en anden mulighed hvor de selv bestemmer hvilken bruger der skal afvikle denne Job.
Problemet er så at denne mulighed er dimmet ud(grå tonet).
Hvordan kan jeg få dette valg til rådighed igen???
Lokal administrator har nemlig ikke rettigheder på andre maskiner og  jeg skal have Task Scheduler til at behandle nogle data på en anden server.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester