Avatar billede vbcoder Nybegynder
03. marts 2007 - 21:06 Der er 2 kommentarer

Pas på phishing - nyt dansk site bruges til phishing

se hele nyheden her

http://ab-itservice.dk/phishing.aspx

//vbcoder
Avatar billede dkshero Nybegynder
03. marts 2007 - 22:54 #1
Tak for det, jeg har også i dag modtaget en mail fra den phishing side,
og fra en udenlandsk som nu er blevet lukket
Avatar billede vbcoder Nybegynder
05. marts 2007 - 19:02 #2
til orientering så havde det effekt at meddele det til UnoEuro A/S

I formiddags var sitet væk og lige nu er registrering og dns hos dk-hostmaster nedtaget.

den fik en levetid på en uges tid men gad hvide hvor mange den nåede at fiske?

den var ret godt lavet - hvis nogen er interesseret i skærmbilleder så er sitet fuldt dokumenteret

//vbcoder