Avatar billede oktober Nybegynder
15. marts 2007 - 14:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

instalation på sata harddisk med DFI LANPARTY NFII ULTRA B Mobo

hej eksperter

jeg har lovet en kammerrat at genindstallere windows xp på han computer-  normalt er det jo ikke noget problem - men han har smidt alle skiver disketter osv. væk så har ikke den raid driver jeg skal bruge for at få computeren til at installere sata disken :(

hvor finder jeg denne driver ?
synes ikke jeg kan finde noget på www.dfi.com.tw

hjælp mig at finde nøjagtig det jeg skal bruge !

Mvh

Oktober
Avatar billede haverslev Novice
15. marts 2007 - 14:46 #2
Se f.eks også under: Situation 2: SATA disk skal benyttes som "systemdisk"
http://www.boegebjerg.dk/lars/sata.htm
Avatar billede oktober Nybegynder
15. marts 2007 - 14:58 #3
fandt hvad jeg skulle bruge på www.dfi.com.tw  filen hedder Sil3114r.exe den skal man så udpakke til en diskette :( måtte finde en oldnordisk diskette drev og sætte til min computer for at få det til at virke - men nu ser det også ud til at virke - formatere i øjeblikket harddisken