Avatar billede loevgaard Praktikant
19. marts 2007 - 09:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fonde/legater til studietur

Jeg ved absolut ikke, om dette er den rigtige kategori, men kunne ikke finde en mere passende, synes jeg ikke.

Jeg skal på studietur i 2008 og ville høre, hvor man kan søge legater og penge hos fonde osv. Om der er nogen, der har god erfaring med at søge, hvad man skal være opmærksom på mv.

På forhånd tak
Avatar billede overchord Nybegynder
19. marts 2007 - 10:16 #1
Proev at kigge paa http://www.legatmidler.dk/

Eventuelt kan du ogsaa overveje at investere i Legat haandbogen som indeholder stakkevis af legater
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. marts 2007 - 11:55 #2
Listen fra vores tur over dem der gav ser sådan ud:

Den Obelske Familiefond - Kun for Aalborg Universitet
E-studienævnetb - Kun for Aalborg Universitet
Jamo
Marie og M.B. Richters Fond
TC Electronic
Texas Instruments

Ellers kan jeg anbefale at søge fra de virksomheder i skal besøge - de føler sig tit forpligtet til at give.

Held og lykke med søgningen
Lars
Avatar billede loevgaard Praktikant
19. marts 2007 - 12:26 #3
Takker :)