Avatar billede emma-sofie Nybegynder
19. marts 2007 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SketchUp DANSK Vejledning

Hej Alle

Jeg har netop købt den registerede version af Google SketchUp, men jeg mangler en dansk vejledning !!

Jeg er totalt ringe til engelsk...

Er der nogen der kender et godt link til en dansk vejledning ???
- Jeg syntes jeg har søgt overalt....

Tak - og fortsat god dag
Avatar billede tiger_dk Mester
19. marts 2007 - 12:43 #1
Prøv at kigge lidt på dette forum http://forum.sketchup.com/ hvor du kan logge dig ind og snakke med andre der også har programmet !
Avatar billede tiger_dk Mester
19. marts 2007 - 13:54 #2
lige en ting, er du sikker på der findes en dansk vejledning ! For jeg kan udmilbart ikke finde nogen, når jeg søger på det !!
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
19. marts 2007 - 15:35 #3
Jeg ved ikke, om der findes en dansk vejledning !! - MEN - Come On... Dette er Internettet !!

Der burde være en dansk vejledning et sted - Engelsk duer desværre ikke ;-)
Avatar billede tiger_dk Mester
19. marts 2007 - 16:12 #4
det hjælper jo ikke så meget hvis man leder og leder, og ikke kommer nogen somhelst vejen ! Hvis der ikke findes en dansk manual, så er der kun til at gøre.

Lær noget engelsk ved at gå til et engelsk kursus på f.eks VUC !
Avatar billede osborne Nybegynder
19. marts 2007 - 21:01 #5
Den allerbedste investering du kan gøre i din fremtid indenfor 3D er .. helt seriøst .. at lære noget engelsk. Stort set ALLE grafiske programmer har manualer på engelsk .. og så er der også en milliard tutorials, online videoer osv. osv. som stort set alle er på engelsk.

Jeg ved ikke hvor gammel du er men hvis du stadig går i skole så se at udnytte det og få noget råd vejledning af en engelsklærer, ellers er der som tiger_dk siger en del steder hvor du kan tage et kursus.

Det kan simpelthen ikke siges for tydeligt .. se at få lært det sprog hvis du overhovedet har mulighed for det!
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
07. november 2007 - 11:09 #6
Jeg lukker.
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
16. august 2013 - 22:43 #7
Der findes nu en minivejledning på:
http://learn.enspac.ruc.dk/sites/default/files/GIS/documents/SketchUp%20kursus%20kompendium.pdf

Marker ovenstående link, og kopier det, og gå til den site