Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2007 - 13:23 Der er 2 kommentarer

traffik til min hjemmeside

Hej.

Jeg er forholdsvis ny indenfor at lave hjemmesider. Men jeg har det store problem at ingen gidder besøge min nye hjemmeside.
Jeg har tilmeldt siden Google Adsence, og en udenlandsk sponsor.
Den eneste måde jeg får besøgende på er via bannerbyt hos danban.dk -
Har også tilmeldt min hjemmeside til google og yahoo.

Jeg vil derfor gerne vide hvordan man får mere 3 besøgende om dagen. Det ville være dejligt med et par hundrede :-)

Min side er på engelsk, og udbyder en masse onlinespil man kan spille gratis - www.wardollar.com

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får mere traffik???
Avatar billede apo Praktikant
19. marts 2007 - 13:31 #1
Mener du ikke Google AdWords? Google AdSense skaber ikke trafik til dit website, men til andres - det er derfor man får penge får hvert klik på en annonce.

Med AdWords betaler du andre webmastere for at vise dine annoncer, og derigennem få trafik på dine sider.

Jeg tror at dit problem med manglende trafik skyldes at dit site er relativt nyt (måske under 3 måneder?), og at Google ikke kender det så godt endnu til at du kan opnå gode placeringer - det tager tid at opnå.

God trafik kommer af godt og relevant indhold (tekst) samt at websitet har en høj troværdighed hos både Google og de besøgende. Dertil er det vigtigt, at andre webmastere linker til dine sider - helst webmastere inden for samme branche eller kategori.

God trafik forudsætter at man har gjort et godt arbejde.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2007 - 16:15 #2
Tak for dit uddybende svar, har også tænkt på adwords, men ka ik få det til at virke.
Jeg tænkte om der ikke var et rigtig godt bannerbytte program på engelsk et sted på nettet? kan kun finde sponsorer. Jeg ved ikke hvilke bannerbytte programmer der er godt. Findes der ikke et sted hvor alle de bedste programmer til bannerbyt bliver anmeldt eller får stjerner?